Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ένα βράδυ καραντίνας

Παγκάκι, ο " ζωντανός " οργανισμός του δρόμου.

Ένα βράδυ Πέμπτης, μετά από την Πάστα Φλώρα, η οποία δεν είχε λειτουργήσει ευεργετικά, εμπλουτίζω τη διαδρομή μου περνώντας από τα αγαπημένα σημεία της πόλης, που ήταν γεμάτα. 

Κάπου στα μισά σκέφτομαι ότι έχω ώρα να καπνίσω κι ενώ χαίρομαι γι' αυτό στρίβω μηχανικά το τσιγάρο μου -από κάποια ταινία την έχω ξεσηκώσει τη σκηνή να καπνίζεις μόνος παρατηρώντας τους άλλους, αλλά δε θυμάμαι από ποια. Tην ησυχία μου έρχεται να χαλάσει  μια παρέα παιδιών, η οποία προσπαθούσε να τραβήξει βιντεάκια για το Tik Tok, με την ελπίδα να γίνουν διάσημοι. Παρά το γεγονός ότι οι σχέσεις μου με τα παιδιά είναι άριστες τα ντεσιμπέλ των φωνών τους ήταν κάτι παραπάνω από ανυπόφορα, ιδιαίτερα μετά από δύο ώρες εκπομπή. Μαζεύω, η γραία, τον καπνό μου και κατηφορίζω για το σπίτι -η ανηφορίζω εξαρτάται από την οπτική, όλα εξαρτώνται από την οπτική. 

Τα δεδομένα στο κινητό μ' εγκαταλείπουν κι αντί για το playlist μου ακούω τη γνωστή σ' όλους μας συζήτηση. «Να μη στείλεις» «Καλά σου λέει. Αν ήθελε θα έστελνε». Δύο φίλες συμβουλεύουν μία τρίτη να μη στείλει κάποιο μήνυμα κι εκείνη απαντάει, πως έχουν δίκιο, δεν πρέπει να στείλει, θα το μετανιώσει. Εγώ από την άλλη, θυμάμαι το δικό μου μήνυμα, που δεν έστειλα ποτέ και μετανιώνω πάντα.  Προβλήματα που όπως φαίνεται δεν απασχολούν το ζευγάρι που στέκεται λίγο πιο κάτω κι έχει βγάλει τις μάσκες του -δεν τις έχει κατεβάσει, τις έχει ακουμπήσει στο παγκάκι, μια πράξη που την λες μέχρι κι επαναστατική. Σίγουρα πάντως, φανερώνει πως εκείνο το φιλί το αξίζει το πρόστιμό του. 

Όλες τις σκέψεις μου έρχεται να ταράξει ένα απρόσμενο «Πάστα Φλώρα». Φίλοι που εμφανίζονται από το πουθενά, αξία ανεκτίμητη. «Πνίγεσαι ρε;» «Εγώ πνίγομαι, εσύ πού το ξέρεις;» «Για να έχεις εσύ το μαλλί κεφτέ (έρμε messy bun, κεφτέ σε λένε ακόμα!) ή πνίγεσαι ή χώρισες κι αν είχες χωρίσει θα μας έπρηζες μέρα-νύχτα» -γι' αυτό είναι οι φίλοι, για να τους πρήζεις στη λύπη και να μειώνεται, να τους πρήζεις στη χαρά και να διπλασιάζεται. Η γιαγιά μου το λέει αυτό κι η γιαγιά μου ξέρει κι από χαρές κι από λύπες! 

«Λέγε τώρα, γιατί πνίγεσαι;» συνεχίζει ο φίλος. 

«Ζόρια» απαντάω λακωνικά -παραδόξως. 

«Πάμε;» 

«Πάμε» 

Έτσι, εκείνο το βράδυ όλοι μας αγνοήσαμε την καραντίνα. Τα παιδιά προσπαθούσαν μάταια να γίνουν διάσημα στο Tik Tok. Η φίλη έστειλε το μήνυμα και μετά πιθανότατα άκουγε την κατσάδα από τις υπόλοιπες φίλες κι εγώ με τον φίλο αδειάσαμε ένα μπουκάλι Caramelo, αφού αποφασίσαμε πως θα αφήσουμε στην άκρη τα ζόρια της δουλειάς για ένα βράδυ, γιατί εμείς -όπως άκουσα ένα άλλο βράδυ στο Παλάτι, τότε που είχαμε κάψει μια εξεταστική- εμείς, στην δουλειά είμαστε τεμπέληδες, στον έρωτα εργάτες.

Όσο για το ζευγάρι, αυτούς δεν τους απασχόλησε ποτέ καμία καραντίνα! 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Λίγο πριν τα 30

Μπορείς να μου πεις τι παθαίνει ο κόσμος λίγο πριν τα 30;  Φταίει το hollywood; Φταίει το 3 κι ο συμβολισμός του, παρόν-παρελθόν-μέλλον -αλήθεια πίστευες θα ασχοληθώ με την Αγία Τριάδα;- Φταίει η δεκαετία των 20 κι όσα μαζεύτηκαν σ' αυτή; Μπορεί να μην ξέρω τι φταίει, αλλά ξέρω γιατί αντιπαθώ τα 30, λίγο πριν τα 30.  Συνοπτικά, γιατί ο ρεαλισμός μου χτύπησε την πόρτα, γιατί σταμάτησα να πιστεύω σε πνεύματα Χριστουγέννων, Άγιο Βασίλη, νόμο αναπλήρωσης, επιστροφή ενεργειών κι όλα τα μεταφυσικά, γιατί όσο αυξάνει η ηλικία, τόσο φθίνει η αντίληψη πως το καλό θα νικήσει, όσο τα κεράκια συναγωνίζονται την τιμή της τούρτας, τόσο ο Σωκράτης τρώει ήττες από τους Σοφιστές, τόσο ο Μέρφι γλεντάει τον Αριστοφάνη και τόσο το φινάλε των ταινιών του Τιμ Μπάρτον φαντάζει ρεαλιστικό, τόσο συνειδητοποιήσεις ότι ο House ήταν απλά μαλάκας κι ο Ουίλσον είχε το σύνδρομο της Στοκχόλμης.   Λίγο πριν τα 30 συνειδητοποιείς ότι ο Μαγιακόφσκι θα ξεχαστεί, γιατί κανείς πια δεν συγκινείται από την μεγαλύτερη ιστ

5 φορές που γελάσαμε με τον Κυριάκο

Αυτό εδώ το ταπεινό blog παρατηρεί και καταγράφει τις μικρές στιγμές σουρεαλισμού που ζούμε -το γράφει και η περιγραφή άλλωστε- για κακή μας τύχη οι πολιτικοί μας είναι αναπόσπαστο κομμάτι τους. Από που να αρχίσω και που να τελειώσω; Ρητορική η ερώτηση, από την αξιωματική αντιπολίτευση φυσικά. Ξύπνησα, άνοιξα μηχανικά το facebook κι η αρχική μου σελίδα ήταν γεμάτη από εξωγήινους αγκαλιασμένους με τον Κυριάκο -οκ, το  έ χω  παρακάνει κι εγώ με τα λαικ στις σατυρικές σελίδες-. Αναζητώ στην πάνσοφη google και έρχομαι αντιμέτωπη με το καινούριο διαμάντι « Μου διηγήθηκε λοιπόν ένας ψυχίατρος μία ιστορία, ενός νέου παιδιού, που τον κάλεσε να συνηγορήσει στην  αλλαγή φύλου επειδή ανέβηκε στον Υμηττό και του το είπε   ένας εξωγήινος ». Μετά από αυτό μου ήρθαν μία προς μία όλες εκείνες οι στιγμές που ο πρόεδρος αναφώνησε μετά από όσα είπε «Γιατί γελάτε κύριοι;» Η Πορτογαλία ανήκει στη Μεσόγειο. Παραδέχομαι ότι δεν είμαι ο κατάλληλος άνθρωπος να κρίνω τις γνώσεις γεω

Σουρεαλισμός κι ελληνική τηλεόραση

Ελληνική τηλεόραση, ένα μέσο που έχει ανοίξει τις στοργικές του φτερούγες για να βρει ο σουρεαλισμός μια ζεστή φωλίτσα να κουρνιάσει. Οι τηλεοπτικοί σταθμοί έχουν ανακαλύψει τη μηχανή του χρόνου και μας κάνουν να τους ζηλεύουμε θανάσιμα για αυτό τους το κατόρθωμα. Εν έτ ε ι  2017 υπάρχουν στην ελληνική τηλεόραση προγράμματα που πρωτοεμφανίστηκαν στις αρχές του 2000. Τα είχαν αφήσει στην κατάψυξη για αρκετό καιρό αλλά τώρα έφτασε η ώρα για την απόψυξή τους. «Ο πιο αδύναμος κρίκος» μεταμφιέστηκε σε « still standing » και τη θέση της βλοσυρής Ακρίτα πήρε η γλυκούλα Μπεκατώρου. Μια μεταμφίεση χειρότερη κι από αυτή της Μαρίας της Άσχημης. Τα Μουσικά ριάλιτι με παίκτες κλεισμένους σε ένα σπίτι έκαναν και πάλι την εμφάνισή τους, χωρίς Αντρέα Μικρούτσικο κι Άσπα Τσίνα -δεν καταλαβαίνω την έκρηξή σου-. Το survivor επέστρεψε δυναμικά, ο Αρναούτογλου αντικαταστάθηκε από τον Τανιμανίδη που με τη σειρά του αντικαταστάθηκε -πάλι- από τον Αρναούτογλου -φαύλος κύκλος λέγεται, θαρρώ-. Όλα